Písemné zadání projektu

Záměr, cíle projektu a důležité informace vtělené do jediného dokumentu

První krok ke spolupráci

Kvalitní zadání minimalizuje finanční i časové ztráty, snižuje riziko neporozumění a zjednoduší přípravné práce i samotnou realizaci prodejny.

Písemné zadání je nezávazná poptávka a může být následně doplněno o další klíčové informace.

Ke stažení

Zadání projektu (PDF)
Při zpracování zadání vyplňte jen odpovídající části.
Zadání projektu (Word)

Při zpracování zadání vyplňte jen odpovídající části.

Co se bude dít, po odeslání písemného zadání?

Konzultace a specifikace

Dokument spolu projdeme, probereme body, které potřebují doplnit či dovysvětlit a přidáme pár rad a know-how z našich zkušeností.

Cenová nabídka a smlouva

Podle vybraných služeb a produktů vám sestavíme cenovou nabídku a zašleme smlouvy k prostudování a podpisu.

Zahájení realizace

Odsouhlasíme si harmonogram prací a pustíme se do práce.

Průvodce písemným zadáním

1. Vize, záměr a značka

Obchodní cíl prodejny

Požadovaný měsíční obrat při daném počtu zaměstnanců je obvyklou hodnotou.

Vaše značka

Positioning značky a brand manuál nám pomohou držet se správného stylu.

Rozpočet

Pokud je pro danou realizaci stanovený pevný rozpočet, sdělte nám ho. Pokusíme se navrhnout realizaci v souladu s jeho výší.

Termín realizace

Pokud je pro danou prodejnu stanovený termín realizace, dejte nám vědět. Uzpůsobíme naše práce tak, abychom vyhověli.

2. Persony zákazníků

Zákaznické skupiny a jejich potřeby

Kdo jsou vaši zákazníci? Znalci drahého vína, nebo mladé maminky? Každá skupina má jiné potřeby, požadavky a styl, které je třeba promítnout do návrhu prostoru.

Zákaznický průzkum

V případě, že si nejste jistí, kdo je váš zákazník, můžeme provést terénní průzkum a společně persony definovat.

3. Sortiment a data

User-centered design poháněný daty

Je rozdíl navrhovat prostor bez informací, nebo na základě přesných prodejních dat (prodejnost jednotlivých kategorií produktů a jejich poměry).

Díky našim nástrojům dokážeme rozvrhnout prostor prodejny na základě dat a posílit určité aspekty nákupního chování (např. podpořit prodej zboží s vysokou marží).

4. Obchodní prostor

Umístění obchodu, jeho specifikace

Přesná adresa obchodu. Jedná se o jednotlivě stojící prodejnu nebo prostor v obchodním centru? Má parkovací místa? Jaká je okolní zástavba a její omezení (např. památková zóna).

 

Očekávání ohledně designu interiéru a exteriéru

Máte špatnou zkušenost s kovovými regály? Dobře vám funguje žluté pozadí? Chcete působit ekologicky a udržitelně? Máte designového favorita z Instagramu či Pinterestu, jehož prostory vás inspirují? Podělte se o ně s námi.

 

Technické údaje

Přesné rozměry prostoru a technické možnosti místa. Je tam přiveden plyn? Kteří dodavatelé elektrické energie jsou možní? Jak rychlý je tam internet a od jakého poskytovatele? Jaké jsou vaše technické požadavky (energie, voda, internet, tlakový plyn, chlazení, odvod odpadních vod a další), technologie (TV ovládání, změna sortimentu z mobilu, atd.)?

 

Logistika a skladování

Kudy vám bude zaváženo zboží, kde ho uskladníte, kdo s ním bude manipulovat a jak? 

Potřebujeme také informace o zásobovacích rampách a časech, kdy jsou otevřené, skladovacích prostorech a jejich parametrech, stejně jako o objemu zboží.

5. Lidé

Zaměstnanci

Přesná představa o fungování personálu na prodejně nám pomůže vytvořit optimální prostor pro jejich produktivní pracovní život. Zajistí hladký chod prodejny 2 nebo 3 lidé? Jsou všichni prodejní asistenti nebo někdo bude také vyrábět saláty a mazat chlebíčky? 

Interní kapacity a kontakty

Kdo je osoba pověřená realizací obchodu? Jaké jsou její kontaktní údaje? Je někdo další, kdo s námi bude řešit techniku, zaměstnance, sortiment nebo design?

Zaujal vás náš přístup?